VI típus kinyúló tengellyel
Leírás
Kilógó behajtó tengellyel szerelt, villanymotorokhoz készült csigahajtóművek. Vagy más néven behajtó körtengelyes csigahajtóművek. A Méret1 oszlopban a csigahajtómű típusát (méretét) adjuk meg, a Méret2 oszlopban az egyoldali, vagy kétoldali kihajtást jelöljük, a Méret3 oszlopban az áttétel szerepel. Alapértelmezés szerint növekvő áttétel szerint van sorban a táblázat.
Minden hajtóművet kenőanyaggal együtt szállítunk. A 25-ös mérettől a 90-es méretig a sebességváltók szintetikus olajjal vannak kenve, és nem igényelnek karbantartást. Emiatt élettartam hajtóműveknek hívják őket. Ezeknek a karbantartást nem igénylő méreteknek nincs dugója. A 110-es mérettől a 150-es méretig a hajtóművek ásványolajjal vannak kenve, és a B3 beépítési helyzethez szükséges olajmennyiséggel szállítják. A B3-tól eltérő beépítési helyzetek esetén a vásárló felelőssége az olaj mennyiségének az adott beépítési helyzet igényeihez igazítása! Ezen kívül a sebességváltó beszerelésekor ki kell cserélni a szállítási okokból zárva szállított betöltődugót a hajtóműhöz mellékelt légtelenítő dugóra. A légtelenítő dugó beszerelésének elmulasztása a sebességváltó hibás működéséhez és esetleg olajszivárgáshoz vezethet. Figyelni kell arra is, hogy a szint- és kiürítő dugót az adott beépítési helyzetnek megfelelő helyre kell szerelni. A 110-150-es méreteknél a bejáratási fázis (kb. 300 üzemóra) után javasoljuk az olajcserét.
Ügyelni kell a hajtóművek terhelésére. A túlterhelés garanciavesztéssel jár! A Morgensen típusoknál meg van adva a legnagyobb villanymotor teljesítmény. A Sati hajtóműveknél pedig a katalógus 39-62 oldalán felsorolt táblázatból lehet kiválasztani a terhelésnek és fordulatszámnak megfelelő hajtóművet. NE válasszon olyan terméket, ahol az üzemtényező (fs) 1 alá kerül!
A különböző motorpozíciók szabványos kódjait a katalógus 11. oldalán találja!